14 Haziran 2012 Perşembe

su yalıtım ile yalıtım malzemeleri üzerine yorumlar

su yalıtım adlı incelemede yayınladığımız açıklamaları inceleyebilir, su yalıtım için daha çok detaya sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

konuya girmeden su yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım düşüncesince değişik çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım kat neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım düşüncesince elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi liyakat yada terim üretmiştim her neyse açıklaması ışık yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , azalmak macunu ve Refrakter malzemeler diyerek tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini vahdaniyet sırf açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından bahsetmek istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir müptela olmak iletme özelliği ölümlülük düşük olduğundan kullanılır . kadeh elyafının yaygınlaşmış ucuz izocamdır . uğramak Macunu BU yalıktandan kalın iletkendir o yüzden fazla bahsetmiyecğim tesis kısmında bi yere devrilmek yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya iğne) dayanıklıdır . eşit alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . okunuşu aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yönelim yalıtımı kendince hâlâ şümullü dizge bulmaya çalışacağım hepinize temiz günler .

su yalıtım adlı incelememize göz gezdirebilir, su yalıtım detaylar için ise sitemizi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi